شایان شایان ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

نورسیده زندگی ما

سفر به سرزمین سردسیر!

1392/6/12 1:04
نویسنده : مامان شایان
276 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام

گشتیم و گشتیم تا به استان زیبای چهارمحال بختیاری رسیدیم.به شهر زیبای فرخشهر رفتیم و سری زدیم به خونه عمه رضوان(عمه مامان آقا شایان).در توصیف عمه رضوان باید بگم که خواهر دوقلوی پدربزرگ آقا شایان(عمه مامان شایان) هستن .ایشون سی و هشت روز قبل از تولد آقا شایان صاحب نوه دیگری شدن به نام آقا امیر عباس.این شد که این دونوزاد عزیز و دلبندمان پس از آشنایی کوچک تصمیم گرفتند که در کنار همدیگه چند تا عکس بگیرن.آرزوی خوشبختی،خوشحالی،خرسندی،خنده رویی برای این دو نوشکفته عزیز داریم.

 

آقا شایان و داداش امیر عباس

 

 

داداش امیر عباس گریه نگن


آقا شایان گریه نکن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیرعباس
12 شهریور 92 17:55
واااااای خدا جون این دوتا فرشته کوچولو اینجا رو زمین چی میخوان؟!!!!انشاالله تن هردوشون سالم باشه و همینجور مایه دلگرمی ارامش پدر و مادراشون باشن که یک خندشون به یک دنیا میارزه و با هیچ چیز نمیشه عوضش کرد.
داداش شایان من امیل اباسم داداشی من بوزلگتلم پس چلا نمیای خونمون من یه آآآآلمه ماشین دالم بیا باهم خلابشون بکنیم


حسین
29 شهریور 92 12:53
سلام من دارم میرم کلاس اول خیلی ذوق زدم


بسلامتی انشالا....موفق باشید اقا حسین